2012. január 31., kedd

2db Pioneer GM-X404 erősítő azaz 8-csatornás - Jelenlegi ára: 4 862 Ft .

2db Pioneer GM-X404-es erősítő, amiket elkezdtem összerakni egy 8 csatornás erősítővé.
Idő hiján nem tudom befejezni. A házuk belül összeheggesztve iparosan (szétválasztható ha kell úgy hogy kivülről nem látszik meg ! ). Sajnos a pakolástól a festés megkarcolódott.
Az oldal-takaró panelekből az egyik átalakítva a 8 bemenetnek (RCA) és 8 kimenetnek.
A 2 NYÁK-ból mindkettő a helyére csavarozható, csak be kellene kábelezeni őket. Az összes gyári csavar-alkatrész-csatlakozó HIÁNYTALANUL megvan. Mindkét erősítőt működőképes állapotban vettem. Megvan a gyári Service Manual és a teljes kapcsolási rajz is, ezeket adom hozzájuk. Természetesen hozzáértőnek ajánlom akár befejezni szeretné (Én első-hátsó aktív 2 utas szettekre használtam volna eredeti terv szerint, mert nagyon jó hangú erősítők), akár újra szétszedni !
Nincs minimálár, Nekem csak a polcon porosodik sajnos... : (


Jelenlegi ára: 4 862 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 11:47
. 2db Pioneer GM-X404 erősítő azaz 8-csatornás - Jelenlegi ára: 4 862 Ft

Fontos